اول تعمیر
برای تعمیر تلویزیون در تهرانپارس با ما تماس بگیرید

نحوه تماس با مرکز تعمیر تلویزیون در تهرانپارس تهران

بهترین کار برای هرفرد در تهران برای تعمیر تلویزیون، عیب یابی آن توسط تعمیرکاران مجرب تعمیر تلویزیون اول تعمیر است که اگر تلویزیون شما از هر برندی مثل سونی ال جی یا سامسونگ باشد آن را تعمیر میکنند. پس باید برای تعمیر به مرکز تعمیراتی مراجعه شود تا بتوانند کارشناسان خود را به محل شما اعزام کند. اول تعمیر یکی از شرکت هایی که تعمیرات تلویزیون در تهرانپارس را در محل انجام می دهد،

برای تماس با شرکت اول تعمیر کافیست با شماره 02191010723 تماس بگیرید تا کارشناسان ما برای تعمیر تلویزیون در تهرانپارس به محل کار شما یا منزل شما اعزام شوند.

تعمیر تلویزیون در تهرانپارس تهران
اول تعمیر
برای تعمیر تلویزیون در تهرانپارس با ما تماس بگیرید

تهرانپارس کجاست؟

تهرانپارس نام کویی است که در شمال شرق شهر تهران، پایتخت ایران و در محدوده منطقه ۴ شهرداری تهران و نیز منطقه ۸ شهرداری تهران واقع شده‌است. این محله از سه طرف به پارک ملی خجیر، بوستان‌های جنگلی سرخه حصار، بوستان پلیس ، یاس فاطمی و لویزان، محدود شده است. بر پایه تقسیم‌بندی انجام شده توسط شهرداری تهران، این محله خود شامل دو قسمت تهران‌پارس شرقی و تهران‌پارس‌ غربی است.

تهران‌پارس غربی از غرب به بزرگراه شهید باقری، از شرق به بلوار شاهد (پروین)، از جنوب به خیابان دماوند و از شمال به بزرگراه شهید زین‌الدین محدود می‌شود.

تهران‌پارس شرقی از شرق به خیابان‌های ۱۳۹ و بخشی از خیابان شهید شفیعی مکرم (۱۳۵)، از غرب به بلوار پروین (شاهد)، از جنوب به خیابان طالقانی و از شمال به بزرگراه شهید زین الدین محدود می‌شود. همسایه این محله از شرق، محلات گلشن و جوادیه تهرانپارس هستند. بزرگراه‌هایی چون رسالت (قاسم سلیمانی)، شهید زین الدین، شهید باقری از این منطقه عبور می‌کنند.

از دید مرزبندی با محله‌های پیرامون، تهران‌پارس از شمال با محله‌های کوهسار و قنات کوثر و مجیدآباد، از غرب با اوقاف و ده نارمک و دردشت و علم‌وصنعت، از جنوب با محلهٔ آشتیانی و از شرق با گلشن و جوادیه در ارتباط است.

محدوده ارائه خدمات تعمیرگاه مجاز انواع تلویزیون در سراسر تهرانپارس

یکی از سوالات پرتکرار که از پشتیبانی شرکت اول تعمیر پرسیده می شود. این است که نمایندگی تعمیرات تلویزیون در تهرانپارس اول تعمیر کدام مناطق را تحت پوشش ارائه خدمات خود قرار می دهد. در خصوص این موضوع مهم باید بگوییم که شما در هر نقطه ای از محله تهرانپارس حضور داشته باشید، می توانید تعمیر تلویزیون خود را به شرکت اول تعمیر بسپارید.

 

محدوده ارائه خدمات تعمیر تلویزیون در تهرانپارس توسط تعمیرکاران اول تعمیر

اول تعمیر تمامی خیابان های شهید ستانی ، شهید حسینی ، شهید خوشوقت ، شهید بابا یوسفی ، شهید امیری طائمه ، شهید رمضانی ، شهید قانع (پروین) را تحت پوشش خدمات خود قرار می دهد. 

اگر تلویزیون سونی شما دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر تلویزیون سونی دارید با ما در اول تعمیر تماس بگیرید

اول تعمیر
برای تعمیر تلویزیون در تهرانپارس با ما تماس بگیرید
امتیاز شما به این نوشته

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیر تلویزیون در منزل
ساعت-پاسخ-گویی-اول-تعمیر-24-ساعته-_1_
تماس با تعمیرگاه تلویزیون