اول تعمیر
برای تعمیر تلویزیون در زعفرانیه با ما تماس بگیرید

نحوه تماس با مرکز تعمیر تلویزیون در زعفرانیه تهران

بهترین کار برای هرفرد در تهران برای تعمیر تلویزیون، عیب یابی آن توسط تعمیرکاران مجرب تعمیر تلویزیون اول تعمیر است که اگر تلویزیون شما از هر برندی مثل سونی ال جی یا سامسونگ باشد آن را تعمیر میکنند. پس باید برای تعمیر به مرکز تعمیراتی مراجعه شود تا بتوانند کارشناسان خود را به محل شما اعزام کند. اول تعمیر یکی از شرکت هایی که تعمیرات تلویزیون در زعفرانیه را در محل انجام می دهد،

برای تماس با شرکت اول تعمیر کافیست با شماره 02191010723 تماس بگیرید تا کارشناسان ما برای تعمیر تلویزیون در زعفرانیه به محل کار شما یا منزل شما اعزام شوند.

تعمیر تلویزیون در زعفرانیه
اول تعمیر
برای تعمیر تلویزیون در زعفرانیه با ما تماس بگیرید

زعفرانیه کجاست؟

زَعفَرانیه یکی از محله‌های منطقه ۱ شهرداری تهران واقع در شمال شهر تهران و منطقه شمیران است. این محلّه که در کوهپایه‌های البرز قرار دارد، و آمیزه‌ای از شهرسازی مدرن و سنّتی در آن به چشم می‌خورد. زعفرانیه یکی از گران‌قیمت‌ترین مناطق تهران است.

زعفرانیه از شمال به ارتفاعات توچال، از جنوب به خیابان ولیعصر و محمودیه، از شرق به تجریش و از غرب به رودخانه ولنجک محدود می‌شود. زعفرانیه یکی از مرتفع‌ترین محله‌های پایتخت است و ۱۶۵۰ تا ۱۸۰۰ متر از سطح دریا ارتفاع دارد.

این محله در ناحیه ۲ از منطقه ۱ شهرداری تهران قرار دارد اماکن مهمی نظیر کاخ موزه سعدآباد، فرمانداری شهرستان شمیرانات، دادگاه ویژه روحانیت و چندین سفارتخانه از جمله سفارت های آفریقای جنوبی و برزیل در این محله قرار دارند.

زعفرانیه به دلیل قرار گرفتن بر روی گسل شمال تهران، درصورت بروز زلزله درمعرض آسیب جدی خواهد بود. بخش شمالی محلّه نیز که زیر تله کابین توچال قراردارد، در معرض رانش زمین است

محدوده ارائه خدمات تعمیرگاه مجاز انواع تلویزیون در سراسر زعفرانیه

یکی از سوالات پرتکرار که از پشتیبانی شرکت اول تعمیر پرسیده می شود. این است که نمایندگی تعمیرات تلویزیون در زعفرانیه اول تعمیر کدام مناطق را تحت پوشش ارائه خدمات خود قرار می دهد. در خصوص این موضوع مهم باید بگوییم که شما در هر نقطه ای از محله زعفرانیه حضور داشته باشید، می توانید تعمیر تلویزیون خود را به شرکت اول تعمیر بسپارید.

 

محدوده ارائه خدمات تعمیر تلویزیون در زعفرانیه توسط تعمیرکاران اول تعمیر

اول تعمیر تمامی خیابان های سرو شرقی، سرو غربی، خیابان فرهنگ، بیست و چهار متری، خیابان شهرداری، خیابان آسمان‌ها، صراف ها، دشت بهشت، علامه، پاک نژاد، خیابان ریاضی بخشایش، ارغوان، درختی، خیابان پامچال، مروارید، خیابان صدف، خیابان شکوفه، خیابان لادن (کوی فراز)، خیابان پویش، بوعلی را تحت پوشش خدمات خود قرار می دهد. 

اگر تلویزیون ال جی شما دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر تلویزیون ال جی دارید با ما در اول تعمیر تماس بگیرید

اول تعمیر
برای تعمیر تلویزیون در زعفرانیه با ما تماس بگیرید
امتیاز شما به این نوشته

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیر تلویزیون در منزل
ساعت-پاسخ-گویی-اول-تعمیر-24-ساعته-_1_
تماس با تعمیرگاه تلویزیون