اول تعمیر
شماره تکنسین تعمیر تلویزیون در مشیریه

تعمیر تلویزیون در مشیریه آماده ارائه کلیه خدمات تعمیر تلویزیون به تمام مناطق مشیریه می باشد. قیمت تمام خدمات ما در سایت درج شده است که میتوانید مشاهده کنید.

اگر در مشیریه یا شهرک کاروان زندگی میکنید و به دنبال سرویس دهنده تعمیر تلویزیون در پیروزی و یا مشیریه هستید که به صورت مجاز خدمات تعمیر تلویزیون را ارائه دهد میتوانید از سرویس تعمیر تلویزیون اول تعمیر استفاده کنید ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بهترین کیفیت را به شما ارائه دهیم.

قیمت تعمیر تلویزیون در مشیریه

قیمت ها بروز میباشد که به صورت کاملا در زیر درج شده است اگر از خدمات تعمیر تلویزیون در مشیریه استفاده کرده باشید قطعا به این نتیجه رسیده اید که قیمت های ما به نسبت کیفیت خدماتی که ارائه میدهیم به مراتب کمتر است.

تمامی تعرفه ها در تاریخ: 10 شهریور 1403 بروز رسانی شده است و تا انتهای سال 1403 معتبر است.

خدمات

حداقل قیمت

حداکثر قیمت حدودی

تعمیر بک لایت

۸۵۰ هزارتومان

۳ ملیون و ۱۰۰ هزارتومان

تعمیر برد پاور

۶۰۰ هزارتومان

۲ ملیون و ۳۰۰ هزارتومان

تعمیر مین برد

۹۵۰ هزارتومان

۳ ملیون تومان

پنل

۹۰۰ هزارتومان

۴ ملیون تومان

مناطقی که مرکز تعمیر تلویزیون اول تعمیر سرویس دهی دارد

از خیابان ها و مناطق اصلی مشیریه که در آنها سرویس دهی داریم شامل محله های زیر هستند اما اگر چنان چه یکی از خیابان ها یا محله ها در این لیست وجود نداشت نگران نباشید چون در تمام مناطق مشیریه سرویس دهی داریم.

انتخاب بهترین تعمیر تلویزیون مشیریه

  • خیابان بوعلی
  • خیابان 20 متری اعظم
  • خیابان مطلبی
  • خیابان هنرستان
  • خیابان حسینی مزینانی
  • شهرک کاروان

طبیعتا اگر شما هم ساکن مشیریه یا شهرک کاروان باشید به دنبال بهترین مرکز تعمیر تلویزیون میگردید اما بهترین، باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ ما خود را یک سرویس دهنده تعمیرات خوب در مشیریه میدانیم دلیل این معرفی خوب و یا بهتر بودن ما نسبت به بقیه موارد زیر میباشد.

  1. دارای مجوز رسمی از اتحادیه
  2. ارائه خدمات توسط استاد کاران و پرسنل آموزش دیده
  3. تعمیر تلویزیون ها به صورت تضمینی
  4. ارائه فاکتور و ضمانت نامه
  5. سرویس در سریع ترین زمان ممکن
  6. تحویل تلویزیون در زمان مقرر شده
اول تعمیر
برای تعمیر تلویزیون در مشیریه با ما تماس بگیرید

سرویس ها و خدماتی که ارائه میدهیم

شما در هر منطقه از مشیریه که باشید میتوانید از تمامی خدماتی که مربوط به صنف تعمیرات تلویزیون است استفاده کنید از جمله خدمات ما موارد زیر هستند:

  • تعمیر تلویزیون ها با بهترین کیفیت
  • تعمیر انواع برند های تلویزیون (سونی ،ال جی ، سامسونگ و پاناسونیک و سایر)در همه نوع و ابعاد

شماره تلفن تعمیر تلویزیون در مشیریه

برای ارتباط با ما میتوانید با شماره تلفن هایی که در بالای صفحه است 02191010723 تماس بگیرید و در صورت مشغول بودن به بخش تماس با مراجعه کنید و با یکی شماره تلفن ها تماس بگیرید از طریق سفارش آنلاین نیز میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.

چند روزه تلویزیون تحویل داده میشود؟

ما به صورت ویژه برای ساکنین مشیریه خدمات تعمیرات تلویزیون را ارائه میدهیم به علت نزدیک بودن مشیریه به کارگاه، ما زمان تحویل را به حداقل رسانده ایم وقتی که تلویزیون های خود را به پرسنل ما تحویل دادید به کارگاه برده میشود و خدمات درخواستی شما انجام میشود و به مشتری تحویل داده میشود.

در واقع به صورت کلی زمان تحویل تلویزیون ها 48 ساعت طول میکشد البته این زمان برای ایام عید به دلیل حجم بالای سفارشات کمی طولانی تر از 48 ساعت طول خواهد کشید .

درباره مشیریه

یکی از شهرک های استان تهران که در بخش جنوب شرقی این استان قرار گرفته است شهرک مشیریه می باشد .

مشیریه یا شهرک مشیریه یکی از محله‌های بزرگ و قدیمی تهران، واقع در جنوب‌شرقی تهران می‌باشد. این محله از شمال به سه راه افسریه (میدان بسیج)، از شمال‌غرب به بزرگراه آزادگان و بزرگراه بعثت، از غرب به بزرگراه امام علی، بوستان جنگلی توسکا و بوستان خلیج فارس (پامچال)، از جنوب‌غرب به بزرگراه امام علی و شهرک دولت‌آباد، از جنوب به کارخانه سیمان تهران و بزرگراه رستگار، از جنوب شرق به شهرک رضویه (کاروان) و از شرق به بزرگراه امام رضا (خیابان خاوران) و شهرک مسعودیه منتهی می‌شود.در این منطقه قصد احداث بزرگراه دولت آباد را دارند که احداث این بزرگراه می تواند تاثیر بسیار خوبی در رشد اقتصادی این ناحیه داشته باشد.این بزرگراه از بخش غربی پارک جنگلی توسکا از بزرگراه آزادگان جدا و از میان پارک جنگلی عبور خواهد کرد و از منطقه دولت آباد به شهرک مشیریه می رسد .این بزرگراه می تواند پس از عبور از جنوب مشیریه و مرکز رضویه به بزرگراه امام رضا متصل شود .
منبع:ایرانی جو

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیر تلویزیون در منزل
ساعت-پاسخ-گویی-اول-تعمیر-24-ساعته-_1_
تماس با تعمیرگاه تلویزیون